Selamat datang ke Laman blog Akma D'Beauty

Ya Allah! Engkau kurniakanlah kami rezeki pada hari ini.
Jika ianya dari langit, maka Engkau turunkanlah ia.
Jika ianya dari bumi, maka Engkau keluarkanlah ia.
Jika ianya jauh, maka dekatkanlah.
Jika ianya dekat, maka mudahkanlah.
Dan jika ianya haram, maka sucikanlah ia.
Kurniakanlah rezeki bagi kami sepertimana Engkau telah kurniakan
kepada hamba2 Mu yang Soleh.

PERKHIDMATAN KAMI UTAMAKAN / JOM FACIAL / HARGABAJET / FACIALMURAH

PERKHIDMATAN KAMI UTAMAKAN / JOM FACIAL / HARGABAJET / FACIALMURAH
Dengan anugerah Yang Maha Pencipta , kejelitaan dan kecantikan adalah sebahagian dari nikmat yang mesti dihargai dan disyukuri. Kejelitaan dan kecantikan merupakan salah satu dimensi kehidupan yang perlu dicari dan bukan yang dinantikan malah harus dimiliki. Kejelitaan dan kecantikan amat dititik beratkan tidak dapat dipisahkan, apatah lagi di alaf milenium ini tiada yang mahu ketinggalan dari segi penampilan diri agar kelihatan cantik dan jelita. Oleh demikian kecantikan semulajadi yang dimiliki hendaklah dipelihara agar ianya dapat menambahkan keyakinan diri untuk menghadapi kehidupan yang sebenar.

Thursday, January 13, 2011

Ampoule



Vitamin C Ampoule 
Kulit tampil gebu , mencerahkan dan boleh meremajakan kulit.  Gunakan vitamin C ampoule dengan kandungannya 100% pati vitamin C. Meningkatkan pertumbuhan collagen dan mengekalkan kelembapan kulit wajah. Anda juga pasti berpuas hati.

Whitening Ampoule

Kulit cerah dan menawan dengan whitening ampoule, tak perlu risau lagi dengan sun burn, kulit tidak sekata dan pigmentasi kerana ianya memperbaiki dan memutihkan kulit wajah anda.

Purifying Ampoule

Bingung dengan masalah jerawat dan kulit berminyak. Mempunyai antiseptik ampoule ini akan bertindak pantas dalam mengawal sebum dan memastikan jerawat tidak muncul lagi, meredakan kesan-kesan kemerahan kulit malah tiada lagi kulit berminyak

Hydrating Ampoule

Kulitmu akan tampil lembab dan berseri-seri dan tiada lagi masalah kulit kering.

Firming Ampoule
Tekstur kulit akan bertambah baik dengan tindak balas menganjalkan kulit. Menjadikan kulit mengendur agar kelihatan kembali remaja.

Open Pore Ampoule (Mandarin)
Bertindak balas dalam memperbaiki tekstur kulit dengan mengecilkan liang pori diwajah agar tampil licin dan menyerlah. Untuk kulit berminyak dan bekas-bekas jerawat.

Eye care Ampoule

Segarkan sembab mata, (eyebags) lingkaran hitam dan kedutan mata atau garis-garis halus.

Collagen Ampoule

Kandungan kolagennya akan menyegar, mencerah dan menyerikan wajah. Juga berkesan mencantikan kulit, mengurangkan garis halus, kedutan dan masalah pigmentasi seta tompok hitam.
 Sesuai juga dipakai sebelum make up.

Clarifying Ampoule

Merangsang pertumbuhan sel kulit baru dan menghapuskan parut. Kulit kelihatan bersih, licin dan sihat.
.
Soothing Ampoule

Melegakan dan menyegarkan Kulit mu dari Irritasi. Memulihkan kondisi kulit yang terbakar akibat salah guna produk kecantikan.